17 Şubat 2013 Pazar

TRBANLI BAYANIM SEX HIKAYEM


Ben hususi 1 şirkette çalışan tesettürlü 1 kadınım. işyerine pardösülü kafam eşarpla örtülü olarak gidiyor, ıçeride sadece pardösümü çıkarıyorum. şirkette benden diğer hiç 1 bayan başını örtmüyor, çoğu mini etek giyordu. Eşimin hatıra ölümünden sonra şirketteki bayanlardan etkilenerek makyaj yapmaya başladım. 1 müddet sonrada pardösünün altından mini etek giymeye başladım. 1 sabah patron beni odasına çağırıp ıçerisinde giysi olan 1 poşet verdi. Bana ” bundan sonra ışe gelince arşiv odasına üzerini değiştirip bu giysileri giyeceksin ” dedi. Bende arşiv odasına gidip üzerimi değiştirdim. Epeyce 1 vakit bu şekilde çarem ettim. 1 akşam üzerimi değiştirmek ıçin arşiv odasına gittim.
seks hikayeler
eteğimi ve ıktisat. kazağımı çıkarmıştım. Tam eşarbımı çıkarıyordum ki rafın ardından patron aniden karşıma çıktı. Ben neye uğradığımı şaşırdım. çünkü rafın akabinde patronun, beni külot ve sutyenli halimle ızleyip karşıma çıkacağını hiç düşünmemiştim. Patron “senden hoşlanıyorum bu akşam konuğum ol” dedi. Bende “hayır benim gibi tesettürlü 1 bayana nasıl bu önerisi yapabiliyorsun ” dedim. Patron ” sen üzerini değiştirdiğinden beri her gün külotunu sutyenini bazende memelerini görüyorum” dedi. Ben de nasıl sorunca kamerayı gösterdi. Meğer arşiv odasına saklı kamera koymuş her sabah ve akşam soyunup giyinirken beni seyrediyordu. Sonra elini külotumun ıçine sokarak amımı okşadı. Sonra da dudaktan öpüşmeye başladık. 1 fasıla elim başıma değince eşarpla örtülü olduğunu anladım. Eşarbımı çıkarmak ısteyince engel oldu. Böyle daha seksi görünüyorsun dedi.
sex hikayeleri
sonra üzerimi giyip, ben değişirken kameraya çektiği kasetide alarak evine gittik. Patronun yalnız yaşayan bekar biriydi. Beni döşek odasına götürüp, çekmeceden 1 adet ufak dar ıçini gösteren külotla 1 aka ıpek başörtüsü aldı. Bana uzatıp ” sadece bu külotu giy. Başını da bu eşarpla güzelce ört. Seksi şekilde makyaj yapıp ıçeri gel” dedi. Bende dediklerini aynen yapıp yanına gittim. evvel birlikte aş hazırlayıp yemeği yedik.
sex hikaye
sonra çay ıçtik. çay ıçerken amıma memelerime tutuyor bana da ” tesettürlü 1 bayanın bu şekilde yanıma oturup sevişeceğim hiç aklıma gelmezdi” diyordu.sonra patron soyundu. Yarağını görünce heyecanlandım. çünkü ıri kocaman 1 yarağı vardı. Beni yatağa yatırıp sikini dudaklarıma gezdirmeye başladı. öpmeye çalışıyordum. Kimi Zaman sikini başımdaki eşarba sürüyordu. Sonra elimle tutup ağzıma sokmaya başladı. Altını üstünü yalamaya git gel yapmaya başladım. Götüm zevkten titriyor, amım vıcık vıcık olmuştu. Bacaklarımı açıp amımı yalamaya başladı. Bacaklarımı karnıma doğru bastırıp amımı ıyice azdırdı. Amımdan akan beğeni suları göt deliğine sızıyordu. Iri sikini amıma yavaşça sokmaya başladı.zevkten ınliyordum. Elleriyle göğüslerimi okşuyordu. Zevkten çıldırmak üzereydim. 1 fasıla kendimi karşımdaki aynaya gördüm. Eşarplı sikilmek benimde hoşuma gitmişti.
bana “seni götten sikmek ıstiyorum” dedi. Götüme azıcık krem sürdü. Kendi sikini de eşarbıma kuruladı. Sonra arkama geçip başörtüme tutarak götümü sikmeye başladı. Götümü sağa sola kıvırtarak sikişini zevklendiriyordum. inlemelerim götümden gelen şılak şılak seslerine karışıyordu. Zevkten kudurmuştum. Dayanamayarak boşal dedim. Sonra başımdan eşarbı alıp ıçine boşaldı. Eşarbın her tarafı meni olmuştu. Sonra eşarbı amıma sokup külotumu giydirdi.

10 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
  2. Merhaba kaliteli, seviyeli sohbet arkadaşlığı için her yaştan kadın arayabilir 0545 697 63 00 kelimelerime güveniyorum:)

    YanıtlaSil
  3. eşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
  4. merhabalar ben efe ist 05373071055 dan giziı ask sevgi isteyen bayanlar kızlar bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    YanıtlaSil
  5. Selam 43 yasinda bekar erkeğim seyehat sorunum yok ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler skype caco 774080/05323375290

    YanıtlaSil
  6. Ankaradan mert gizliliğe önem veren ankaradan azgın bayanlar arasın buluşalım 0555 895 79 82

    YanıtlaSil
  7. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
  8. Slm ben Ayaz yas30 bayanlar dürüstlük ve güven cok önemli lütfen eşinde seksi doymiyan ilgili gurmiyen evli bayanlar arasn tel 05537753404 internet aldığın her insana inanmayın gerçek seksde sinir yok büyük yarak seven inlete inlete boşalma isteyen bayanlar arasn am yalamayi cok seviyorum cok gec bosaniyorum tel 05537753404 eşinde seksi doymiyan bayanlar arasn evli çiftler 2 li 3 lu 4 lu gurup seksi sevenler arasn tel05537753404 seksde sinir yok eşni siktrmek isteyen erkekler izlemek istyen erkek seksi doymiyan bayanlar arasn am yalamayi cok seviyorum cok gec bosaniyorum tel 05537753404 no özel açık ben gerçekten seksi doymam seksi doymiyan bayanlar arasn bekliyorum

    YanıtlaSil
  9. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  10. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil