17 Şubat 2013 Pazar

TÜRBANLI KARIYLA SEX

Size karımla gerçekleştirmiş olduğumuz bir fantezimizi itiraf etmek istiyorum. Karımla 1990 yılında evlendik. 21 yıllık evli dört çocuğu olan bir karı kocayız. Karım Bursa’lı ben Balıkesir’liyim. Karım ve ben mutaasıb bir aileden gelen kişileriz ve karım türbanlı olup ev hanımıdır. Size geçen yıl 2011 yılında başımızdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum. Öncelikle şunu belirteyim ki; bugüne kadar karımın dışında hiç bir kadınla birlikteliğim olmadı, çünkü başka kadında aradığım her şeyi karımda bulan bir erkeğim. Evliliğimiz süresince yatak odamızdaki heyacanı arttırmak için zaman zaman fantaziler kurar ve yaşamaya çalışırız. Hayattaki en iyi arkadaşım eşimdir, her şeyi paylaşırız. Özel bir şirkette üst kademe yönetici olarak çalıştığımdan dolayı şirketimiz Bolu Kartalkaya’da bir hafta sonu iş toplantısı düzenlemişti.
Karıma birlikte gitmeyi önerdim, hafta sonu olduğu için çocukları dedelerine bırakarak gitmeye karar verdik. Kartalkaya’ya gitmeden bir önceki gece karımla yatakta oynaşırken küçük fantaziler kurmaya başladık. Ormanda arabada sevişmek nasıl bir duygu falan..bu düşünceyi birbirimize fısıldarken müthiçheyacanlandığımızı gördük, bu fantaziyi uygulamaya karak verdik ama nasıl olacaktı, karım türbanlı, dışarda değil bacağını saçının bir telini bile göstermezdi. Gelin bu fataziyi nasıl yaşadığımızı size anlatayım:; İstanbul’dan son medel AUDİ arabamız ile yola çıktık, fantaziyi bir an önce yaşama heyacanı ile 3 saatlik yolu 1,5 saatte aldık. Vakit henüz erken akşam olmadığı için hem akşamı beklemek, hemde hafif bir şeyler yemek için Bolu tüneli çıkışındaki alışveriş merkezinde durduk, güzel bir hafif yemek yedik, sonrada kahfelerimizi içtik. Karım 1.70 boylarında 60 kilo cıvarında göçmen olmasından dolayı sarışın ve hafif yeşil gözlüdür. Ben ise 1.88 boylarında 95 kilo civarında hafif kilolu kumral biriyim. Karım o gün yola çıkarken modern bir türban örttü, üzerine pardesünü giydi, pardesünün içine beyaz önden düğmeli gömlek, altınada rahat fırfırlı bir etek giymişti. Şimdi merak ediyorsunuzdur iç çamaşırı olarak ne giydiğini hemen söyleyeyim; koca taş gibi memelerini ortaya çakarak Kırmızı bir sütyen taktı, altınada kırmızı bir tanga giymişti. Şimdi siz türbanlı bir kadın böyle giyinirmi diyeceksiniz, inanmıyorsanız gidin Fatih Fevzi Paşa Caddesine oradaki iç çamaşırcılarına sorun o zaman inanırsınız. Kahfelerimizi içip sohbet falan derken saat ilerlemiş akşam karanlık olmuştu. Hesabı ödeyip Kartalkaya’ya ulaşmak için yola çıktık. Bolu’nun içinden Gerede yoluna girip 4-5 km gidince sağa kayak merkezine bir yol çıkar, o yola girdik. Araba rampaya sarmaya başlayınca hemen yanımda oturan karımın bacaklarına elimi ettım, bir taraftan araba kullanırken eteğini yukarı sıyırmaya başladım, bacakları sanki ilk defa dokunuluyor gibi yanıyor ve titriyordu, benimde kalbim küütküüt atmaya başlamıştı. Tek tükte olsa karşımızdan arabalar geliyor, farları gözümüzü alıyordı. Elimi bacaklarında gezdirdim, okşadım, ben okşadıkça karım rahatlamaya başladı, Bacaklarını tamamen açtı eteklerini yukarı sıvadı. Kırmızı tangası zevkten ıslanmaya başladı, tangayı parmaklarımla kenara çekerek orta parmağımı cavuramı gibi yanmakta olan amcığına soktuğumda karımın o güne kadar ki en güzel zevk çığlığını duydum. Ama bir taraftan araba kullanmamdan dolayı tedirgin oluyordum. Karım o kadar zevk almaya başladı ki sanki amına gren parmağım değildeyarağımmış gibi iniltiler çıkarıyordu. Kartalkaya yolu uzun bir tırmanış olduğu için çok vaktimizin olduğu bilinciyle karımın zevk almasını arttırmak istiyordum ki; karım birden pardesüsünün önünü açık gömleğinin düğmelerini çözmeye başladı, ben ne yapıyorsun, karşıdan gelen arabaların farları üzerimize geliyor bir gören olur dedim. Karım o kadar çok zevk alıyordu ki, farları görünce üstümü kapatırım sen memelerimle ilgilen, yıllardır bunun hayalini fantazisinikurmuyormusun dedi. Haklıydı yıllardır karımı dışarıda sikmefantazisi kurardım. Düğmelerin çözülmesi ile birlikte kırmızı sütyenden taşan memeleri avuçlamaya başladım, birden bir arababa gözüktü hemen önünü kapattık, sonra yine memelerini açtı sütyenden çıkardı uçları kiraz büyüklüğünde olmuş ve gel beni ısır diyordu. Aniden arabanın firenine bastım, el firenini çektim, yolun ortasında karımın memelerini yalayıp ısırmaya başladım…. Birden karşıdan gelen bir arabanın farları uzaktan göründü… hemen toparlandık ve yolan devam ettik. Ancak karşıdan gelen arabanın içine dikkat ettiğimizde bizim faarlar ile şöförü ve içindekileri göremediğimizi anladık, ozaman onlarda bizi göremez düşüncesi ile arabanın içinde daha rahat oynaşmaya başladık, tabi ben karımın dişilikleri ile oynarken o da hiç boş durmadı, benim yarağımla araba hareket halinde iken oynuyor, taşaklarımı okşuyordu. Modern türbanlı bir kadın, arabada bacaklarını açmış, göğüsleri fora ve başında türban, yanında arabayı kullanan kocası bir taraftan karının amcığını parmaklıyor, bir taraftan göğüslerini okşuyor, karşıdan gelen arabalar cabası… odakikalalarda adrenalinimiz zirvede. Gözlerinizi kapayın bir hayal edin bu fantaziyi… Harika değilmi. Ha söylemeyi unuttum ben kıllı am sevdiğim için karımın amı her zaman kıllıdır… Kıllı am sikmeyi sevdiğimi bildiği için karım amına ve kıllarına her zaman özel bakar. Arabayı birkaç sefer daha aniden durdurup kadınımın güzelim göğüslerini yalayıp yuttum, amını okşadım…Biz bu şekilde oynaşa oynaşa giderken zirveye yaklaştığımızı fark edemedik, zamanın nasıl geçtiğini yolun nasıl bittiğini anlayamadık , uzaktan otel ve bir köyün ışıkları görünmeye başladı. İşte o zaman eyvah dedim… Bu seferde türbanlı karımı ormanda arabada sikemeyeceğim dedim… Birden arabayı yolun kenarındaki büyükçe bir tarlaya sürmeye başladım. Yoldan yaklaşık yüz metre hafif sote bir ağaçların arasında arabayı durdurdum. Farlar sönünce ortalık zifiri bir karanlık ve sessizlik çöktü. Fakat yoldan geçen arabaları net olarak görüyoruz, arabalar hafif dursa bizim arabayıda onlar görecek durumda. Birden şöför koltuğundan kaktım, arabadan indim, karımın kapısını açtım, ellerinden tutup dışarı çıkardım. Ortalık ürkütücü ve sessizlik hakimdi. Karıma sarılıp dudaklarını ısırarak öpmeye ve dilini emmeye başladım, fakat karım korktuğunu ve arabaya dönmemiz gerektiğini söylüyordu. Ben ise yılların hayalini gerçekleştirmenin mutluluğu ile türbanlı karımın önce dudakları, sonra aşağılara inerek en çok beğendiğim yeri olan dolgun göğüslerine yumuldum bir güzel yalayıp yuttum… Bir taraftanda eteğinin altındaki kıllı şeftalisini okşuyordum. Karımı iyice kıvama getirmiştim, artık ne istesen yapacak bir orospu gibi yarağımı yalaması için önüme eğildi, yarağımı vavaş yavaş okşayarak türbanlı dudakları ile öpücük kondurdu ve daha sonra ağzına alarak dil darbeleri atmaya başladı. Benim yarak kazık gibi olmuştu. Bir karı kocanın yatakta mutlu olabilmesi için karının kocasının orospusu olması gerekir. Eğer karın orospunun yaptığı her şeyi sana yaşatırsa hiçbir erkek başka kadınlara gitmez tıpkı benim gibi. Karımın yalaması ve okşaması ile kazık gibi olan yarağımın artık garajını bulma vakti gelmişti. Karımı ellerinden tutarak yukarı çektim, tekrar dudaklarını emmeye başladım, yavaşça sırtını dönmesini arabaya yaslanmasını sağladım, arkadaş yanaşarak kırmızı tangasının kenarından poposuna yarağımısürtmeye başladım, iyice ıslanmış olan kıllı amcığına önce yarağımın başını sürttüm, iyice yarağımın kayganlaştığını anlayınca ormanın içinde açık havada türbanlı karımın en derinlerine koca yarrağımın girdiğini hissettim, o anda öyle güzel bir zevk çığlığı attı ki karım ağaçlardaki tüneyen kuşlar ürküp kaçtı. Bir taraftan arkadan ayakta amcığına girip çıkarken bir elimle göğüslerini okşuyorum diğer elimin baş parmağını ise karımın ağzına sokup çıkarıyorum, karım tıpkı yarak yalar gibi başparmağımı yalıyordu. Bu şekilde biraz sikiştikten sonra karımı arabanın arka koltuğuna uzatıp bacaklarının arasına yerleşerek sikmeye başladım. Yarağım amın derinliklerinde gezinirken ben diğer taraftan o güzelim koca göğüslere ısırıklar atıyor, bir taraftanda karımın dudaklarını ve dilini vantuz gibi emiyordum, inanılmaz bir zevk alıyorduk karı koca olarak. 21 yıllık evliliğimizde gerdek gecesinden sonra ve balayı günlerimizden sonra en çok zevk aldığımız anları yaşıyorduk birlikte. Zevk gecemizin uzun soluklu olması için ikimizde afrodizyak etkisi yapacak şeyler kullandığımız için enerjimiz bitmiyordu. Birden karımın kulağına şöyle dedim: Benim güzel sarışın türbanlım, bana bu gece orospular gibi götünden ver. …. Hiç beklemediğim bir cevap ile karşılaştım. 21 yıllık evliliğimiz süresince günah olduğu için hiç götünü siktirmemişti. Erkeğim her şeyim sana feda olsun ne istersen yapabilirsin dedi. Yeterki beni yarağa doyur, yarağa doymayan kadın mutlu olamaz dedi. Ben bu sözden sonra yarağımı karımın amından çıkartıp, bir santim arkadağı 21 yıldır keşfedemediğim götüne yöneldim. Zaten amcığından akan zevk suları ile iyice kayganlaşmış olan götü, başta zorlansamda yavaş yavaş yarağımı içine almaya başladı, inanılmaz dar idi, ilk defa keşfe çıktığımdan dolayı acele etmeden tadını çıkara çıkara türbanlı karımı türbanlı şekilde götünden sikiyordum.Bir kaç pozisyon değiştirerek götününen derinliklene girip çıktıkça karımın iniltilerinin arttığını hissettim, oda zevk alıyordu. Kulağına yanaşıp zevk alıp almadığını sorduğumda müthiç bir cevap aldım. O kadar çok zevk alıyorum ki şu anda bütün deliklerimin (am-göt-ağız) dolu olmasını hayal ediyorum dedi. Ben bu sözü duyunca yarağımı götünden çıkarıp, karımı kaldırıp önümde diz çökerip yarağımı tekrar ağzına verdim, yalamaya başladı, gelmek üzere olduğumu söyledim, gel kocacığım bana siperm banyosu yaptır dedi, Yarağımı ağzından çıkardım ağzını açtırdım elimle biraz oynayınca boşalmaya başladım, karımın ağzı, yüzü, göğüsleri ve en önemlisi türbanı sipermlerimle banyo yaptı…. Ben ilk defa boşalmama rağmen karım üç sefer boşalmış, birincisi arabada elimle okşamalarda, ikincisi ise amını sikerken, üçüncüsüdegötünü sikmeye başladığımda… Bir koca karısını iyi siker yarağa doyurursa, o kadın kocasının kölesi, cariyesi hatta orospusu olur…. Sonra üstümüzü başımızı toparlayıp giyindik. Arabaya binip kartalkaya oteline yerleştir. Sıcak bir banyo yapıp, yatağa birlikte uzandık. Ve yaptığımız çılgınlığı, yaşadığımız fantaziyikonuştuk…Birbirimize sarılıp uyuya kalmışız… Sabahleyin karım hadi kalk eğitime geç kalıyorsun diye seslendiğinde… gözlerimioğuşturarak karımın yüzüne baktım. Karım tebessüm ederek bana bakıyordu.. Bende ona tebessüm ettim, ancak bütün bu yaşananların gece gördüğüm bir rüya olduğunu, karımın esmer 1.60 boylarında 55 kilo minyon biri olduğunu, hiçbir zaman türban takmadığını bütün rüyamda gördüğüm kişinin sekreterim Nazlı olduğunu ancak yüzümü yıkadığımda anlayabildim.

6 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe ist 05373071055 dan giziı ask sevgi isteyen bayanlar kızlar bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

      Sil
    2. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

      Sil
  2. Merhaba kaliteli, seviyeli sohbet arkadaşlığı için her yaştan kadın arayabilir 0545 697 63 00 kelimelerime güveniyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Ankaradan mert gizliliğe önem veren ankaradan azgın bayanlar arasın buluşalım 0555 895 79 82

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil