1 Temmuz 2015 Çarşamba

Marketten Tanıştığım Adamla!

Selamlar olsun herkese dul bir bayan olarak bu hikayemi sizlere yazıyorum öncelikle belirtmek istiyorum ki yaşım 37 oldukça bakımlı ve güzel bir dul bayanım, aile evinde kalıyorum haliyle evime yakın bir markette iş bulup kasiyerlik ile hayatımı sürdürmeye çalışıyorum bu olanlar zaten bu market yüzünden oldu, market’in servis şoförü ile tanışmam ile başladı.
Fatih ile tanıştım fatih marketimizin servis şöförüdür, ilk zamanlar bol bol mesajlaşır birbirimizi tahrik ederdik, fatih benimle olmak istediğini söyler bana aşık olduğunu söylerdi, öğle yemeğini bazen çıkar fatihle dışarda yerdik sabahçı olduğumuz
zamanlarda erken çıktığımızda birlikte sinemaya gider film izlerdik benden yaş farkı olmasına rağmen yaşına göre çok olgun haylaz karışık cidden kendine aşık eden bir erkektir fatih sinemada ufak ufak elleşmelerimiz öpüşmemiz haricinde fazla öteye gitmemiştik, vardiya saatleri değişmişti fatih gündüzcü bende öğleci grupta yer almıştım fatih eski eleman olduğundan dolayı vardiyasını benle aynı saate almıştı akşam geç çıktığımız için market evlere servisle bizleri bırakıyordu fatih servisi yaparken ilk olarak bizim yakın eve gitmek yerine uzaktakileri bırakıp en sona beni bırakıyordu eve girene kadar beni bekliyor öylede gidiyordu, bir gün perşembe akşama kadar çalıştıktan sonra fatih yine servise başladı ve beni en sona bırakacaktı ve ev yerine ters yola çıkıp şehir dışına doğru sürmeye başladı fatih napıyorsun dedim fakat seni istiyorum artık çok istiyorum sevdiğim artık dayanamıyorum birlikte olalım dedi o gözlerindeki isteği kıramadım kabul ettim şehir
dışında bir ıssız yere geldik ve arka kabine geçtik arabanın ve fatihle öpüşmeye başladık fatih yavaş yavaş beni soyuyordu ve birden ayağa kalktı ve komple soyundu ve servisin üst torpido yerinden 2 tane battaniye çıkardı ve yere serdi ve bende soyundum ve anadan doğma kalmıştık fatih bacaklarımın arasını öpüyor yalıyordu bende göğüslerimi sıkıyor zevkten kuduruyordum 2 yıldır sike kocaya hasrettim ve fatih sikini yalattırmak istedi ve ağzıma almamla hızlı hızlı sakso çekmem bir oldu fatih bana göre çıtır genç bir delikanlıydı ve beni mutlu edeceğini biliyordum ve beni sırt üstü yatırıp üstüme çıktı ve memelerimi emerken git gel yapıyor amımın derinliklerine kadar sikiyordu beni inanılmaz keyif alıyordum ve ona kocamsın daha sert sik dedikce fatih memelerimi sıkıyor dudaklarımı öpüyordu ve fatih domalmamı istedi ve beni domalttı ve kalçalarımı dokatlıya dokatlıya beni sikiyordu ve bana seni alıcam karım yapıcam kim ne derse desin diyor
kalçalarımı tokatlarken çok sertçe boşaldı ve ben ona bu günlük yeter eve geç kaldım annem babam merak eder dedim fakat lütven 1 posta daha yapalım ben durumu iza ederim araba arzalandı deriz dedi ve sikini tekrar yaladım ve iştaha getirdim ve üstüne çıktım sikine oturdum ve hepsini alıyordum üstünde zıplarken memelerimi ve kalçarımı sıkıyordu fatihin o aldığı zevki görünce kendime daha güvenim geliyor ve hareketlerimi seri yapıyordum ve çok sürmeden fatih içime bir kez daha boşaldı ve giyindik ve eve bıraktı beni ve gitti hemen duşa girdim ve ordan yatağıma geçtim ve düşündüm inanın salakmışım 2 yıllık siksizliğe hasret kalmışım dedim. fatih beni almadı evlenmedik ama beni kocam gibi koruyor ediyor şuan marketteki tüm çalışanlarla yattım fatihin arkadaşlarıylada yatıyorum bazen grup yaptığımız bile oluyor inanın kendimi siktirmekten keyif alıyorum bu dünya erkeksiz çekilmez bunu bilin, temiz bakımlı gizliliğe önem veren izmir civarı beyler varsa tanışırız iş saatim uyduğu sürece konuşmak isterim yorum bırakın ben sizle iletişime geçerim.. okuduğunuz için teşekkür ederim saygılar.

4 yorum:

  1. SLM İSTANBULDAN EFE BEN 5373071055 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN HEP TEK TARAFLI ILISKI YAPAN ERKEKLERE BOYUN EGMEYIN ISI BITTIMI KALKIP SENIN NE OLDU OLDUGUN HIC UMRUNDA OLMAYAN BIR TEK KENDINI DUSUNEN SENI SEKSTE MUTSUZ EDEN ERKEKLERE KOCALARA BOYUN EGMEYIN ARAYIN TANISALIM BIR TLF KADAR YAKINIM SIZE BEN SIZIN MUTLULUGUNUZ ZEVKE GELEMENIZ SEHVETLE DEFALARCA BOSALMANIZ ICIN BURDAYIM CARİ WATSAP LİNA VİBER VAR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

      Sil
  2. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  3. Ben emir yaş 35 boy 1.85 kilo 80 İstanbul şişli de ikamet ediyorum aslen Erzurum dogma büyüme İstanbul canakkale 18 Mart Üniversite si arkeoloji bölümü mezunu yum bir Üniversite masör egitim i aldım 1 ünüversite 1 özel 2 ADET masör sertikam var

    Espiritüel güler yüzlü sempatik biriyim aile kavramını bilen örf ve Adetlerine baglı yaşadıgım orada kalır telefon numarası nı versende asla aramam sen ne zaman istersen ararsın o yüzden beni tanıyan kimse pişman olmaz iyiki tanımışım der roman gibiyim okudukça heyecanlandıran ve tatlı bir anı hayatında iz bırakan EVLİ BEKAR HERKES GÖNÜL RAHATLIĞIYLA ARAYABİLİR

    5 yıldızlı bir otel de masör olarak çalışıyorum SİZ veya çevrenizde masör ararsanız benimle iletişime geçebilirsiniz

    Tel:0538-376-98-18 EMİR
    ÖZELE AÇIK



    Nöromüsküler Masaj Kas Ağrılarını Azaltır enerji verir stres i yok eder vuçuttaki tüm yorgunluk belirtilerini yok eder Beyaz yakalı olarak da tabir edilen masa başı çalışanların çoğu en çok ellerini, bileklerini ve kollarını kullanıyor. Özellikle de şikâyetler en çok boyun ve sırt ağrısı olarak geliyor. Ancak her ne kadar ağrısa da ya oturma pozisyonu değiştiriliyor, ilaç içiliyor ya da ağrıyla birlikte çalışmaya devam ediliyor. Hâlbuki düzenli olarak nöromüsküler masaj yaptıran masa başı çalışanların büyük bir çoğunluğu bu ağrıları çekmek zorunda kalmıyor



    NOT :sigara ve alkol hiç İÇMEDİM ortama katılırım ama sigara ve alkol içmem



    İSTER ADRESİNİZE GELİRİM İSTER SİZ GELİRSİNİZ



    Waatsaap profil resmi herkes e açık Telagram var

    Waatsaap 0538-376-98-18

    Telagram 0538-376-98-18

    Signal 0538-376-98-18

    sislisevdasi.201920@hotmail.Com

    EVLİ ÇİFTLER EVLİ EŞİNDEN GİZLİ BAYANLAR GENÇ KIZLAR DULLAR BEYLER MASAJ HERKES İÇİN İHTİYAÇTIR GİZLİLİK ESASTIR
    Rahatsız ettiysem özür dilerim herkese renkli ve güzel bir yaşam diliyorum
    HOŞÇAKALIN

    YanıtlaSil