1 Temmuz 2015 Çarşamba

Teslimata Gelen Adama Arkadan Verdim

Bugün sizlere eve gelen teslimatçıya nasıl önce sakso çekip daha sonra götten verdiğimi anlatacağım. Ancak bu sefer farklılık yapıp olayı kendi ağzımdan değil, teslimatçının ağzından aktaracağım. İlk olarak teslimatçıya evde bir sorun olduğunu ve halletmesini istediğimi söyleyip içeri aldım. Daha sonra da güzel bir sakso attım. İyi okulamar dilerim.
kadın kapıyı açtı ve siparişte sorun olduğunu söyleyip beni içeriye davet etti bende inceliyordum sonra birden ne olduysa kadın tekmiş evde aletime dokunmaya başladı.
Ve patron benim götürmemi istedi.motora atladığım gibi soluğu adreste aldım.Öyle bir eve gelmiştim ki anlatması zor.İki katlı bir villa ve çok güzel bir bahçesi var.Neyse siparişi vermek için kapıyı çaldım kimse açmadı.Ben de evin etrafına bakayım dedim.Evin arkasına doğru gittiğimde açk bir kapı gördüm mutfak kapısıydı içeri girdim ve bakarmısınız diye seslendim?.baktım salona üzerinde bornoz olan bir bayan geldi ve bana kızdı nasıl içeri girdin diye.ben tabii durumu anlatttım daha sonra anlayışla karşıladı.
adımı sordu batuhan dedim.o da benim adım özlem dedi.ve pizzanın fiyatını sordu bende söledim . çatasından para almak için eğildi ve ..işteolanlar o zaman oldu onun kıpkırmızı amcığınna bakarken benim bakışlarımı yakaladı.ve yaşımı sordu söledim.sonra benim yanıma gelerek bana parayı verdi ve diğer eliyle bornozu çıkartıyordu.ve çıkardı.
benimle yatmak istermisin dedi.bende sertleşmiş penisimi ona tutturarak tabi dedim.ve ondansonra başladım dudaklarından öpmeye yavaş yavaş sevişiyordum alıştırıyordum onu ve birden hadi amcığıma sok dedi ve bende soktm nerde bilebilirdim ki kızın bakire olduğunu kan gelince çekildim bşey olmaz devam et dedi. ben büyük bir zevkle onu sikmeye başladım ve hamile kalmasından korktuğum için ağzına verdim.

2 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil