3 Şubat 2016 Çarşamba

Ceren Türk Ünlü Video İfşa


4 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm ben Fırat 42 yaşındayım 177 boy dayım yakisikliyim bakımlı yim güzel bir bayanla tanışmak istiyorum gizlilik içinde benim gibi sekse duşgun olan bir bayanla tanışmak isterim gizlilik içinde 0543 453 45 25

      Sil
  2. Mrhb ben turan kayseriden 175 boyundayim 35 yas 70 kilodayim karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amac her ne olursa olsun yalansız dürüst samimi olsun hassasiyetlerinizi kesinlikle anlayan biriyimdir her turlu arkadasligada acik biriyim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir civari bir bayanla tanismak gorusmek isterim güven karşı taraf için her ne kadar onemliyse benim icinde bir o kadar önemlidir 05523367078

    YanıtlaSil
  3. Slm ben Fırat 42 yaşındayım 177 boy dayım yakisikliyim ve bağımlıyım titiz güzel olgun efndi bir bayanla tanışmak istiyorum gizlilik içinde benim gibi sekse duşgun olan bir bayanla tanışmak istiyorum gizlilik içinde 0543 453 45 25

    YanıtlaSil